Szanowni Państwo,
jesteśmy tuż po I posiedzeniu Rady Programowej IV edycji Konferencji
November Credit & Collection Days (9-10 listopada 2017 r.),
która poświęcona jest aktualnym problemom rynku zarządzania należnościami w Polsce i za granicą oraz przeciwdziałaniu ryzyku kredytowemu w sektorze B2B.
Organizatorzy wraz z przedstawicielami Rady Programowej (http://nccd.pl/#rada) ustalili wstępny harmonogram listopadowego wydarzenia oraz listę bieżących tematów, których nie może na nim zabraknąć. W ciągu dwóch dni konferencji omówione zostaną zagadnienia związane z:
- Trendami makroekonomicznymi,
- Płynnością finansową w przedsiębiorstwach,
- Zabezpieczeniami należności,
- Nową technologią i cyberbezpieczeństwem,
- Zarządzaniem wierzytelnościami i opłacalnością wkładu w rozwój działów windykacyjnych,
- Update’m informacji o nadchodzących zmianach w legislacji,
- Zmianami i komentarzami odnośnie rozliczeń VAT i CIT.
Podczas IV edycji November Credit & Collection Days 2017 szczególną uwagę zwrócimy na:
- Technologie i innowacyjne narzędzia finansowe pomocne w optymalizacji płynności finansowej w przedsiębiorstwie,
- Głosy i analizy specjalistów z rynków międzynarodowych dotyczące cyberprzestępczości, kalkulacji kosztów prowadzenia windykacji w firmie,
- Business case ekspertów i praktyków wiodących spółek w Polsce i za granicą.
Jak co roku nie zabraknie debat z udziałem praktyków, liderów i specjalistów związanych z B2B.
Zachęcamy do rejestracji uczestnictwa w wydarzeniu oraz śledzenia aktualności na profilach NCCD w mediach społecznościowych: LinkedIn i Facebook oraz na stronie www.nccd.pl.
Formularz rejestracyjny dostępny jest pod adresem http://nccd.pl/rejestracja/ (do 15 października obowiązuje niższa cena uczestnictwa).
Zapraszamy!
Organizatorzy:
Musisz być zalogowany aby dodać komentarz Login