Wydarzenia

Wystartowała nowa wywiadownia gospodarcza dla małych i średnich przedsiębiorstw CRIBIS.pl

Dla lepszego biznesu. Wystartowała nowa wywiadownia gospodarcza dla małych i średnich przedsiębiorstw CRIBIS.pl.

Proste, czytelne i użyteczne informacje o firmach, dostarczające cennych wskazówek biznesowych dla małych i średnich przedsiębiorstw – tak można określić produkt, który oferuje nowa marka raportów gospodarczych dla MSP.

Raporty o firmach dostępne na stronie CRIBIS.pl wspomagają przedsiębiorców w dwóch obszarach:
z jednej strony pomagają zwiększać sprzedaż poprzez dotarcie do właściwych, atrakcyjnych klientów, z drugiej – dostarczając aktualnych informacji o kondycji klientów (potencjalnych i obecnych), pozwalają przedsiębiorcom unikać strat.

W Polsce działa ponad 2 mln małych i średnich firm, które odpowiadają za blisko połowę PKB. To sól naszej gospodarczej ziemi. Jak to możliwe, że nikt do tej pory nie pomyślał, by dać im proste, czytelne, ale jednocześnie oparte na bardzo precyzyjnych danych narzędzie, które pomoże im podejmować decyzje biznesowe? – pyta Dominik Lewandowski, Dyrektor rozwoju biznesu w CRIF Polska, odpowiedzialny za projekt CRIBIS.pl. – Ponieważ zawsze byliśmy blisko spraw i problemów, z jakimi muszą się borykać polscy przedsiębiorcy, dostrzegliśmy rosnącą potrzebę tego typu rozwiązań i postanowiliśmy je opracować. Dziś, po wielu miesiącach przygotowań, rynek może już z nich korzystać – dodaje.

Jakie informacje na temat polskich firm zawierają raporty CRIBIS.pl? Znajdziemy tu m.in.: niezależną ocenę firmy dokonaną przez ekspertów CRIBIS.pl, a także ich wskazówki dotyczące tego, na co warto zwrócić uwagę w kontaktach z daną firmą. Poznamy też rekomendowany limit kredytowy dla danej firmy wyliczony właśnie w oparciu o unikalne dane o jej kondycji i zwyczajach płatniczych. Raport zawiera ponadto informacje o ewentualnych opóźnionych płatnościach kontrahenta lub też o braku takowych, dzięki czemu dowiemy się, czy przypadkiem nasza firma nie jest ostatnią, której klient jeszcze płaci lub odwrotnie – jedyną, wobec której opóźnia płatności. Informacje te zbierane są
z ponad 30 różnych źródeł, do których zaliczają się Biura Informacji Gospodarczej oraz giełdy wierzytelności i sprawdzane automatycznie w chwili otwarcia raportu, dzięki czemu zawsze są aktualne i pozwalają nam szybko zareagować. Oprócz danych finansowych, przydatne są także informacje o powiązaniach osobowych i kapitałowych firmy uzupełnione o CV osób zasiadających na najwyższych stanowiskach.

Dzięki prześledzeniu powiązań firmy, możemy pracować na rekomendacjach, ponieważ widzimy, kogo mogą znać osoby, z którymi obecnie współpracujemy – ocenia Dominik Lewandowski.

Drugą funkcję raportu wspomagającą sprzedaż stanowią rekomendacje firm podobnych do tej, której dotyczy raport. CRIBIS.pl pokazuje podobne firmy zarówno w regionie, jak
i w całej Polsce, dzięki czemu od razu widzimy, kto mógłby stać się naszym nowym, atrakcyjnym klientem, a z kim nie warto prowadzić rozmów.

Równie ważny, co jakość informacji, jest sposób ich prezentacji, który jest przełomem na rynku raportów gospodarczych. Narzędzie jest intuicyjne, interaktywne, bardzo czytelne. Zamiast rozszyfrowywać tabele, poruszamy się po animowanej prezentacji, która w prosty sposób obrazuje zarówno dane, jak i ich interpretację oraz rekomendacje ekspertów CRIBIS.pl – dodaje Lewandowski.

CRIBIS.pl prowadzi profile na portalach społecznościowych: Facebooku, LinkedIn i Twitterze. Na dwóch pierwszych planuje stworzyć społeczność przedsiębiorców nowoczesnych, pragnących rozwijać biznes i otwartych na nowe rozwiązania. Z kolei Twitter spełnia rolę informacyjną dla szeroko rozumianego rynku oraz dziennikarzy. – Wprowadziliśmy specjalny hashtag #cribischeck, którym posługujemy się, gdy sprawdzamy firmę, o której aktualnie jest z jakiegoś powodu głośno. Chcemy pokazać, że pewne rzeczy można było przewidzieć, ponieważ były widoczne w raporcie
o firmie już jakiś czas temu lub
po prostu poinformować rynek o kondycji firmy, ponieważ np. wygrała ważny przetarg – dodaje Lewandowski.

Raporty dostępne są w opcji pakietów lub zakupu pojedynczego raportu.

Marka CRIBIS.pl należy do CRIF Polska.

Więcej na www.cribis.pl oraz na portalach społecznościowych:

Facebook https://www.linkedin.com/company/cribis-pl

Linked In https://www.linkedin.com/company/cribis-pl

Twitter https://twitter.com/CRIBISpl

CRIBIS.pl – linia biznesowa Grupy CRIF stworzona dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Dostarcza użytecznych i pomocnych w codziennym prowadzeniu biznesu narzędzi, informacji i wskazówek.

Dzięki szerokiemu wachlarzowi usług (raporty gospodarcze, system monitorowania oraz narzędzia marketingowe), CRIBIS.pl wspiera przedsiębiorców w działaniach biznesowych. Gwarantuje ocenę sytuacji majątkowej i finansowej obecnych i nowych nabywców, dostawców i partnerów biznesowych, zapobiega niewypłacalności, analizuje struktury organizacyjne i udziałowe wewnątrz badanego przedsiębiorstwa oraz wspiera firmy w ocenie możliwości biznesowych na rynkach międzynarodowych.

CRIF jest europejskim liderem w dziedzinie bankowej informacji kredytowej i jednym z głównych międzynarodowych dostawców informacji gospodarczej. Grupa CRIF została założona w 1988 roku w Bolonii. Dziś obecna jest w 50 krajach na czterech kontynentach (Europa, Ameryka Północna, Afryka i Azja). CRIF Polska Sp. z o.o. działa od 2007 roku, głównie obsługując sektor bankowy.

Dominik Lewandowski – przedsiębiorca, Dyrektor rozwoju biznesu w CRIF Polska odpowiedzialny za markę CRIBIS.pl. Menedżer z 12-letnim doświadczeniem, specjalizujący się w rozwoju biznesu i zwiększaniu przychodów firm. Doświadczenie zdobywał w bankowości, ubezpieczeniach, wywiadzie gospodarczym oraz branży reklamowej. Pracował we wszystkich kanałach sprzedaży: naziemnych, online, mobile i call center.

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz Login