Projekty

PZZW w kampanii Mediaplanet Transport, spedycja, logistyka

Polski Związek Zarządzania Wierzytelnościami wraz z wydawnictwem Mediaplanet realizuje prasowo-internetową kampanię zatytułowaną „Transport, spedycja, logistyka”, która ukaże się w dzienniku „Dziennik Gazeta Prawna” oraz na portalu www.handelmiedzynarodowy.info. Kampania cross-mediowa będzie miała charakter informacyjno-edukacyjny. Będzie to swoisty poradnik, wsparty wiedzą ekspertów, który z zasięgiem prasy dziennej oraz wielu dodatkowych wydarzeń zostanie dystrybuowany w swojej grupie docelowej.

Piotr Badowski, Prezes Zarządu PZZW, jako niezależny ekspert, wypowie się na temat Ochrony przed nieuczciwymi kontrahentami. W formie materiału eksperckiego opowie o najnowszych rozwiązaniach w tym zakresie.

PZZW brał udział w poprzedniej kampanii Mediaplanet, pn. „Edukator Przedsiębiorcy” (więcej: http://www.magazynpzw.pl/pzzw-w-prasowo-internetowej-kampanii-edukator-przedsiebiorcy/http://www.poradnikbiznesu.info/edukator-przedsiebiorcy/wspieramy-polska-przedsiebiorczosc-misja-pzzw).

Zachęcamy zatem Państwa do równoczesnego zaprezentowania się w kampanii „Transport, spedycja, logistyka”, bezpośrednio w kontekście świadczonych przez Państwa usług.

Udział możliwy jest w trzech formach:
  1. Wypowiedzi eksperckiej Państwa przedstawiciela lub wywiadu z Państwa przedstawicielem obejmującego 5500, 3500 lub 2600 znaków. W ramach współpracy redakcja zapewnia przygotowanie graficzne treści, skład materiału, zamieszczenie zdjęcia eksperta oraz pomoc dziennikarza.
  2. Advertorialu na temat Państwa usług.
  3. Kreacji graficznej/reklamowej.

Mediaplanet jest międzynarodowym domem wydawniczym zajmującym się tworzeniem cross-mediowych kampanii tematycznych, publikowanych w najbardziej opiniotwórczych dziennikach w Polsce: Dziennik Gazeta Prawna, Gazeta Wyborcza oraz Rzeczpospolita. Działając na zasadzie content marketingu do kampanii zapraszane są najważniejsze osobistości ze świata polityki, biznesu, finansów czy kultury.

Udział Państwa firmy w publikacji wpłynie pozytywnie na wizerunek firmy i podkreśli ekspercki wymiar w danym temacie, a usługi czy towary oferowane przez Państwa będą odpowiedzią na poruszaną przez nas problematykę.

W przypadku zainteresowania udziałem w kampanii prosimy o kontakt z osobą odpowiedzialną:

Bartłomiej Tracz

Senior Project Manager

M: 570 869 500

E: bartlomiej.tracz@mediaplanet.com

Rekomendowane

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz Login